با سلام

اولین ترانه بنده با نام خاطرخاتم در سال 91 توسط خواننده خوش صدا و دوست عزیزم میثم ریحانی خوانده شد که متن ترانه به همراه اهنگ رو در این پست به اشتراک می گذارم / با تشکر


از این حسی که بهت دارم خوشحالم

تو پیشم من کنارت چه خوبه حالم

نمی زارم ازم رد شی به اسونی

محاله دیگه از تو دست بردارم

الان چند روزه که درگیر چشماتم

خودت می دونی که خیلی خاطرخاتم

تو جون دادی به این عشقی که داشت می مرد

منم مدیون این احساس زیباتم

خاطر خاتم  / عاشق چشماتم  / تورو دوست دارم  / تا تهش با هاتم

به تو مدیونم/تو به من دل بستی /منم واسه دل تو کم نمی زارم

برای من مثه هر شب زیبایی

توی بیداریم تو مثه رویایی

نمیشه که یه لحظه دور شد از تو

با اون نگاه و چشمای تماشایی

برام می خندی من چه خوشحالم

به این حسی که بِم داری می بالم

نبوده اسون دزدیدن چشمات

نمی زارم ازم بدزدنت بازم

خاطر خاتم  / عاشق چشماتم  / تورو دوست دارم  / تا تهش با هاتم

به تو مدیونم/تو به من دل بستی /منم واسه دل تو کم نمی زارم

...........................................................................

برای مشاهده موزیک کلیک کنید