با سلام

دومین همکاری بنده با میثم ریحانی مربوط به ترانه باید رفت در سال 92 می باشد که متن ترانه به همراه اهنگ رو در این پست به اشتراک می گذارم / با تشکر

هنوزم من یه وقتایی / می افتم یاد اون روزا

همون روزای بارونی / همون روزای بی تکرار

میشینم کنج تنهایی / کنار عکس رو دیوار

به ساعت خیره می مونم  / ساعتا مثه یه بیمار

هنوزم خاطره ها تو / میریزم رو ی تقویمم

با اونا غصه می سازم / با اون روزای شیرینم

چقدر یاد تو شیرینه / واسه دلی که غمگینه

دلی که ارزو هاشو /  تو چشمای تو میبینه

کسی اینجا نمی دونه   / چرا حال دلم خونه

دلیل بی کسی هامو  / کسی اینجا نمی دونه

هنوزم میرم اونجایی / که دستاتو به من دادی

همونجا که قسم خوردی / واسه من کم نمی زاری

میشینم روبروی کاج / روی اون نیمکت چوبی

منو یاد تو می اندازه / چه لحظه های اشوبی

تحمل کردنش دیگه / برایی من ممکن نیست

تا کی باید صبوری کرد / برای اون که دیگه نیست

یه شاخه گل می چینم / می زارم روی این نیمکت

رو کاغذ می نویسم که / صبوری سخته باید رفت

....................................................................


برای مشاهده موزیک ویدیو کلیک کنید